Słownik – FAQ

Umsatz steigern, Gewinnanteil erhöhen, Innovarion

Najważniejsze Pytania – Najważniejsze Odpowiedzi

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęstsze pytania, a także definicje podstawowych pojęć dotyczących branży Webdesign/SEO

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron to proces mający na celu poniesienie pozycji strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Google AdWords

Google AdWords to system reklamowy stworzony przez Google. Reklamy z Google AdWords pokazują się obok lub nad naturalnymi wynikami wyszukiwania.

SERP - Wyniki Wyszukiwania

SERP (ang. Search Engine Results Page) to inaczej wyniki wyszukiwania. Jest to strona, która pojawia się po wpisaniu w wyszukiwarkę dowolnej frazy. Strona z wynikami wyszukiwania dzieli się na cześć z wynikami naturalnymi oraz dodatkowo mogą się pojawić takie elementy jak: Wyniki sponsorowane z Google AdWords, Wyniki z Google Maps, wyniki z Wikipedii itp.

Fraza/Słowo kluczowe

Fraza to inaczej słowo kluczowe. Jest to tekst po jakim chcemy pojawiać sie w wynikach wyszukiwania google np. „gabinet kosmetyczny katowice”

Google AdSense

Google AdSense to cześć systemu AdWords pozwalająca na umieszczanie reklam i zarabianie na swoich stronach.

Google Analytics

Google Analytics jest to darmowe narzędzie pozwalające monitorować ruch na stronie internetowej.

Long Tail

Long Tail (inaczej długi ogon) to metoda pozycjonowania polegająca na pozycjonowaniu bardzo dużej ilość słów kluczowych np. konkretnych produktów w sklepie. Zaletą tej metody jest efektywność kosztowa – za mniejsze pieniądze mamy większa sprzedaż na stronie.

PageRank

Google PageRank to współczynnik określający jakość strony. Przybiera on wartości od 0 do 10. Ostatnio rzadko aktualizowany systematycznie traci na wartości